Tuňákové placičky

538
Fotografie receptu: Tuňákové placičky
  • Úroveň: snadné
  • Množství: 6 porcí
  • Příprava: 15 min
  • Pečení: 15 min
  • Kalorií: 70 kcal
Tisk

Tuňák obsahuje vysoké množství omega-3 mastných kyselin, ale také i omega-6 mastné kyseliny. Je také velmi dobrým zdrojem bílkovin. Obsahuje i některé vitamíny a minerály. Z vitamínů především vit A, vit B12, vit B6, niacin, thiamin a riboflavin. Z minerálů draslík, hořčík a selen.

ankety

Suroviny

Postup

  1. Tuňáka si "osmažíme" na pánvi. Jakmile máme tuňáka hotového, přichystáme si mixér a předehřejeme si troubu na 200 stupňů.
  2. Všechny ingredience si dáme do mixéru a rozmixujeme na hustou kaši.
  3. Na plech s pečícím papírem tvoříme menší placičky z připravené směsi. Jakmile máme hotové placičky, můžeme ještě posypat sýrem a dát péct.
  4. Pečeme asi 10-15 minut. Vznikne nám okolo 18 placiček.

Kalorické hodnoty

na 100g

Kalorie167 kcal

Sacharidy7g

- z toho cukry1.5g

Tuky6.9g

Bílkoviny17g

na porci

Kalorie70 kcal

Sacharidy2.8g

- z toho cukry0.6g

Tuky3g

Bílkoviny7.2g

Vlastnosti

Alergeny

  • ryby

Kategorie

Autor

Autor (Pavlínka)
Zařazeno dne 2. 5. 2016

Mohlo by se Vám líbit

Jak se vám tento recept líbí?

5/5
korálky na míru
RedakcePavlaredakcitdobroty.cz

Jmenuji se Pavla, jsem fitness instruktorkou a miluji vaření. Dobrou chuť!